بازار روی آب تایلند

راسا پرواز آدراپانا

برای گفتگویی آزادتر با دوستانتان
به انجمن ما مراجعه کنید
قالب جدیدی برای وبلاگتان نیاز دارید؟!!
شهرقالب !
دنبال مطالب تفریحی هستید؟!
بخش تفریحی!
اطلاعات سایت

آمار مطالب
کل مطالب : 299
کل نظرات : 0
آمار کاربران
افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 1
آمار بازدید
آی پی امروز : 2
آی پی دیروز : 35
بازدید امروز : 12
باردید دیروز : 86
ورودی امروز گوگل : 0
ورودی گوگل دیروز : 0
بازدید هفته : 206
بازدید ماه : 585
بازدید سال : 2,984
بازدید کلی : 40,356
مشخصات
آی پی : 18.117.105.128
سیستم عامل :
مرورگر: Safari 5.1
آرشیو

نویسنده : ادمین
بازدید : 81


بازار روی آب تایلند

یکی از مکان های دیدنی و مشهور توریستی شرق دور، کشور تایلند است که به نام ونیز شرق شناخته می شود. این کشور به خاطر داشتن کانال ها و راه های آبی متعدد به این نام شهرت یافته است. به همین دلیل تور تایلند، بین ایرانیان بسیار محبوب است.

بازار روی آب تایلند بسیار دیدنی است، که دمنوین سادواک Damnoen Saduak از معروف ترین آنها است. بازار دمنوین سادواک در ۱۰۹ کیلومتری جنوب بانکوک قرار دارد.

بازار روی آب تایلند

بازار روی آب تایلند

نام آن در واقع از نام کانالی گرفته شده است که در دوران سلطنت رامای چهارم (نیمه دوم قرن ۱۹)، توسط سربازان و مردم عادی و تحت نظارت وزیر دفاع، حفر شد. در آن زمان، بدون وجود رودخانه ها و کانال ها، کار حمل و نقل بسیار کند بود و رامای چهارم، برای رونق گرفتن تجارت و اقتصاد کشور، این کانال را که متصل کننده رود تاچین Taachin River به رود مکلونگ (Maklong River) بوده و در واقع راه ارتباطی دو استان مهم است، به وجود آورد.

هر روز از حدود ساعت ۸ تا ۱۱ صبح، بازار شناور با حضور صدها کشاورز و دست فروش، به کار مشغول می شوند. به غیر از افراد محلی، توریست ها خریداران اصلی این بازار را تشکیل می دهند. دست فروشانی که کارهای دستی مانند سبد، مجسمه های چوبی، کلاه حصیری و پارچه می فروشند معمولا موفق می شوند اجناس خود را با قیمت گرانی به توریست ها بفروشند. از آنجایی که محصولات کشاورزی فاسد شدنی و هوا بسیار گرم و از طرفی رقابت بین کشاورزان شدید است، قیمت میوه و سبزیجات این بازار مناسب است. البته خریداران محلی متخصص چانه زدن هستند و می توانند مایحتاج خود را با قیمت ارزان تهیه کنند.

 


نظرات کاربران

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری و عضویت سریع

عضو شويد
فراموشی رمز عبور؟



عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد